Ovako je počelo.
Šarenilo nečega negde u daljini.

Prilazim. Podrumski prozor bi to bio, da mu vlasnik nije vilenjak.
Ispod neba, koje se nalazi preko šarenih gajbica, plaža je sastavljena od ostataka pločica.

Ako dobro shvatam redosled…prvo je gajbice farbao u različite boje. Pa postavio „nebo“. Pa na nebo okačio zvezde. Pa pod nebo smestio nešto što ja zovem plažom. Asamblaž, kolaž, fantazmaž.

To je trenutak u kom ga upoznajem (otud i znam da je „on“). Maša i ja smo obnavljale njeno poznavanje boja (i kosmologije) kada je zastao pored. Rekla sam nešto u stilu „Divno je što postoje ovakvi ljudi.“, on je na to rado rekao „Još divnije kad si to ti“, te smo nadalje porazgovarali o tome kako tek izgleda njegova terasa, itd. Nije bila prilika da uđemo dublje u lepotu teorije street arta, motiva, poente i posledice i sličnog, odmah se videlo. On čovek, prosto, uživa.
I jedno vreme je bilo tako. Nebo i kolaž su vladali ulicom Tomaša ježa. A onda je nikla prva kuća.

pa ubrzo i druga

Kada sam shvatila da je to umetnost u nastajanju počela sam svakodnevno da prilazim sa radošću.

Nemalo zatim je stanovnicima ovog naselja sinulo i sunce.

i tako se to nastavlja…

ovo sam uslikala danas:


…Da ne prođe nezapaženo, ulaz u kom Stvaralac živi u ulici Tomaša Ježa…

Inače, ima ovaj moj Vračar još čari. Tu se ispod suncobrana, u 76. godini, pije kafica i posmatra kako deca (Maša) jure golubove i skiče.

…ovde rastu Betmeni

Bebe putuju u Kosmos..

i lepo je oku.

i lepo je nama.

2 mišljenja na „tračara sa vračara (akcentujte pogrešno, kako bi se rimovalo)

Ostavite odgovor

