Zadatak je bio da se osmisli kampanja koja će promovisati I. I, kao zaštitino lice kompanije H.

Agencija u kojoj sam tada radila “ izašla“ je sa ovim rešenjem, na kom sam bila copywriter.

Pitanje sa kojim smo se suočili bilo je:

Kako najbolje povezati Ivana i cement???

I, ovo nam je bilo najsmislenije!

Osmelili smo se na to da  ponudimo ovakvu kampanju samo zbog toga što je Ivan i sam sklon autoironiji, jer, da nije: ne bi se ni razmatralo. Nažalost, Ivan STOJI na proizvodu, što se, generalno, izbegava u marketingu… Slogan „Partner za više ciljeve“ je bio zgodan, budući da je uklapao „obe priče“: da sa gradivnim materijalima možemo da stremimo nekim „višim ciljevima“: izgradnjama škola, bolnica, mostova….a sa druge strane, Ivanov „viši cilj“ je, svakako, da bude viši. 😉

Advertisements

4 mišljenja na „H. kampanja za uvođenje I.I kao zaštitinog lica. Pič.

  1. Kao neko ko je skoro magistrirao na Ekonomskom fakultetu na smeru trgovina ovo sto si napisala mi je sve jako zanimljivo, pored toga sto imam Blog 🙂 Zanima me samo jedna stvar, sto se nisu reklame za Holcim nesto vrtele u etru, ili ih ja nisam primetio nekako ovo sve sto si napisala je savrseno smisleno samo to nigde nisam imao prilike da vidim…znam da su oni bili sponzori emisije ali ovih slika sto si stavila se ne secam , a volim dobre reklame da pogledam …npr. ova nova MTS – ova sa klincem koji hoce roditeljima da ukine internet 🙂

  2. Nažalost, ovo je nešto što je agencija predlagala, istovremeno sam drugim agencijama (pič)…ovo naše rešenje nije prošlo, te se nije ni „radilo“; nije ni moglo da se vidi. 😉 Hvala

    1. samo ti nama nastavi da radis kako radis ima da ih sve nateramo da se tvoji predlozi prihvate… 🙂
      Problem sa ljudima je takav da tesko mogu da odustanu od svog zamiljenog modela u glavi…tj stvare idjeu kako bi nesto trebalo da izgleda iako nije svrsishodno i kad dodje profesionalac sa svojom idejom onda dodje do konflikta… ja sam skoro imao slucaj da sam jednom servisu kompjutera kome sam radio konsalting predlozio to to i to i da promene te neke stvari ali odmah i to nisu male stvari…oni su me slepo poslusali i sad mi javljaju da su povecali zaradau za trecinu i da broj klijenata raste 🙂 nisam ja najpametniji ali samo treba pustiti ljude koji su se specijalizovali u necemu da odrade svoj posao 🙂

  3. Uglavnom dobre stvari se retko zavrte.
    I ne cesto se desi da ih vidis nakon par godina realizovane od strane neke sasvim druge agencije, slicne ili doslovne. Slucajnost ili ne…pitanje je sad.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s