Slučajno, zabavno, iznenađujuće, maleno porodično istraživanje fenomena Lajkova određene Facebook grupe, koje predstavljaju raaaaaaazličite ličnosti, brendove, pa čak i pojave/radnje poput spavanja ili ljubljenja.

 

Kada biste, kao dete, bili zamoljeni da odaberete mamu koja vam se dopada, naravno da bi trebalo, među raznim mamama, da vaša bude prvoizabrana, jer bez  nje ne biste ni postojali tu,  na tom mestu, da uopšte išta birate.Zato ne treba da nas čudi to što je u ovom našem, ponavljam malenom, istraživanju – najveći broj fanova zavredio upravo Facebook. (to vam je nešto kao „slika u slici“, zar ne?)

Facebook 54 mil

Kada biste kao savremeni čovek bili upitani „Koja to ličnost pali i žari medijsku pažnju svojom bestijalnom, a ponekad inspirativno razularenom pojavnošću?“ (nažalost, ne bi 45 mil reklo Marina Abramović, ma koliko bi to bilo smislenije ;)) – znali biste sto posto…

Lady Gaga 45 mil

Onaj koji je to radio decenijama, i to iz neuporedivo zasnovanijih razloga…

Michael Jackson 40 mil

Ne razumem se u ljude sa loptama.

Ronaldo 35 miliona

A onda ono što ako volite –  u jednom trenutku (kada shvatite da u svakoj svojoj torbi imate flašicu od pola l, do pola popijenu u nastupu krize, a da je jedini način da smanjite broj flaša da jedete gumene bombone sa tom aromom…) zaista poželite da više ne volite, i onda MOŽDA jednog dana uspete svoju afekciju da kontrolišete na vreme „uz picu“ (koju ste, takođe, sebi zabranili on regular bases)

Coca cola 34 mil

Ponovo, radi se o lopti.

Leo Mesi 25 mil

Ne razumem se u ljude koji su daleko, u svakom smislu, i daleko i ne razumem.

Barack Obama 23 mil

Uh, sada sledi ono što ima i moj „like“. Ne samo zato što su mi dragi lepi logotipi i dobar dizajn. Malo više zbog toga što je sadržaj vanredno zanimljiv, svaki put.

Starbucks 25 mil

Lopta…

FC Barselona 21 mil

Ajoj. Slična priča kao sa koka kolom, s tim što na ovo ne nailazite u svojim torbama jer ima ukus kake kada odstoji, ili još gore, nema ukus. Kad je hladno odlično je za one koji imaju Piku (stanje u kom se jedu plastelini, plastika, štirak i ostalo)

MC Donalds 11 mil

Ovo sledeće kapiram. To je bila mini revolucija načina  na koji se žene predstavljaju u kinematografiji (američkoj). Nažalost, trebalo je da ostane na nivou revolucije, a ne fenomena kojem se teži jer je „trendester. Čini mi se.

Sex&the city 10 mil

Pa čak i kad je u pitanju loptica…

Roger Fedderer 9 mil

Srpska Prada.

H&M 8 mil

Pojava tako poželjna, tako retko dostupna.

I love sleep 5 mil

Neću ništa reći.

Isus 3 mil

Ljudi su čudna rasa.

Heineken 3 mil

SIGURNO ovo nije oficijalna strana, ali je ona sa najvećim brojem, koju sam ja uspela da nađem.

Islam 300 000

A ovaj što sledi…ko da je pa neka faca? Naslik’o neku cicu za koju se ne zna da li je čika ili teta, i da li se smeje ili plače i hoće više od 123 hiljade? E pa neće ići. Da je nosio haljine od šnicli bolje bi prošao. (to što je bio i astronom, pronalazač, arhitekta….tek nije posh)

Leonardo da Vinci 123 000

Živeli su ljudi i bez struje. I sada bismo, postoje punjači za mobilni koje pokreće snaga desnice. Tjah, struja.

Nikola Tesla 80 000

A tek koliko ljudi mogu da žive bez majeutike, to tek!

Sokrat 63 00

Ovo što sledi je nešto za šta većina misli da i živi bez toga, dok  neki pak misle da baš u ovom trenutku žive sa tim.

UFO 60 000

Isak Njutn, optika,  mehanika, gravitacija… 54 000

Aleksandar Fleming, poznat po pronalasku penicilina 1 372

Fridrih Mišer, prvi izolovao DNK lanac  12 ljudi

Neću da nastavljam ;))))) Nadam se da ste se zabavili!

Advertisements

4 mišljenja na „Kako je Lady Gaga pobedila Mona Lizu

  1. Sjajna ti je ideja za clanak!!! Savrseno si sve popisala…i sumnjam da ce neko da probije 54 miliona Facebooka ili koliko god budu imali u tom momentu …sto se tice McDonaldsa od mog brata drugar je radio kao menadzer tamo i rekao nam je da nikad tamo ne jedemo meso i da onaj ko posluzi hladan hamburger dobije otkaz …toliko o healthy food . doduse dobar im je sladoled 🙂

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s