…U nameri da prešišaju (prošire, dorade, razviju) glavnu svetsku emociju i reakciju na stvarnost, čuveni „LIKE“, YOUTUBE nam je ponudio spisak emocija / stanja / reakcija koje možemo da doživimo u odnosu na nešto, te na taj način možemo da osetimo i nešto malo drugačije od „sviđanja“ ? Hvala im?
Kako su to izveli? Tako što je neki kolega copywriter dobio zadatak da preda spisak od verovatno 15 standardnih ljudskih emocija / reakcija , od kojih su neki tamo oni, uz sugestije programera, nama ponudili 6. Da vidimo kojih….
Kada nešto odgledate ( doživite, čujete, vidite), to nešto može (sme) da vam bude:
Funny – Smešno: izazvalo vas je na proizvodnju endorfina i dopamina i na potrese u dijafragmi, uz krivljenje usana u stranu
Incredible – Neverovatno: izazvalo vas je na proizvodnju adrenalina i savijanje usana u oblik slova „O“ i raskolačenje očiju
Classic – Klasika : nije vas izazvalo ni na šta, samo ste klimnuli glavom kao starmali čovek od 1223 leta, koji se svega „nagled’o i nasluš’o“
Cute – Slatko: izazvalo vas je na proizvodnju nano – suza rezervisanih za decu, krupnooke mace i poneku srnu, uz sitna pomeranja usana, više jednom stranom, i krivljenje glave u stranu
What? – Šta?: izazvalo vas je, i tačka. Malo ste namrštili nos, a odmah potom ga „digli u nebesa“, jer vi to ne razumete, vama se to ne dopada, za vas je to…glupost!
Ouch! – Ijao! Izazvalo vas je na usklik! U potpunoj ste neverici, pitate se kako je neko sebi uopšte dozvolio da ovako nešto postavi na Youtube, pred vas?
Jasno?
Ja jedva čekam da saznam šta ću još moći!
A vi?

Svedeni smo na jednostvna osećanja, tj. uprošćeni smo.. ili ne? 🙂
Kao i uvek, dobar post!